Gezocht kenteken: |  | 14 - MT - 77 |  |
BasisgegevensMerk: TOYOTA Handelsbenaming: CARINA 1600 DE LUXE Voertuigsoort: Personenauto Vervaldatum apk: 20250622 Datum tenaamstelling: 20080527 Datum eerste toelating: 19760705 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 19760705 Vervaldatum apk dt: 2025-06-22T00:00:00.000 Datum tenaamstelling dt: 2008-05-27T00:00:00.000 Datum eerste toelating dt: 1976-07-05T00:00:00.000 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 1976-07-05T00:00:00.000
DetailsInrichting: Niet geregistreerd Eerste kleur: ROOD Tweede kleur: Niet geregistreerd Aantal cilinders: 4 Massa ledig voertuig: 980 Massa rijklaar: 1080 Wacht op keuren: Geen verstrekking in Open Data Wam verzekerd: Ja Aantal deuren: 4 Aantal wielen: 4 Europese voertuigcategorie: M1 Plaats chassisnummer: midden tegen schutbord onder motorkap Vermogen massarijklaar: 0.00 Wielbasis: 250 Export indicator: Nee Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Jaar laatste registratie tellerstand: 2023 Tellerstandoordeel: Logisch Code toelichting tellerstandoordeel: 00 Tenaamstellen mogelijk: Ja
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
63‑JKH‑1
| 24HTP7
| SK
| 10DBBD
| TH‑24‑JZ
| 38‑UL‑05'ANDCHAR(124)USERCHAR(124)=0AND'%'='
| 79ZRSJ
| 85VKB7
| 17TZX6
| BE4923
| 45‑DZ‑FD
| 77TTTP
| 7308XB
| 43SFB6
| 95XSRP
| 21DLGS
| WY
| BB‑NH‑79'ANDSLEEP(3)AND'0'='0
| 85PPLT
| 08‑LD‑BL
| 51BB54
| 31PZTG
| 31‑KRX‑2
| BL86TX
| 47ZGFB
| 15‑GS‑JB
| TX‑GZ‑45
| 64FSP8
| JT550Z
| 87RRXX
| ‑1059'OR8000=2017AND'JVVS'='JVVS
| TS‑VG‑40
|