Merk: LINCOLN Handelsbenaming: LINCOLN TOWN CAR Voertuigsoort: Personenauto Datum eerste toelating: 1997-07-01 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 2004-11-17 Datum eerste toelating dt: 1997-07-01 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 2004-11-17
Bruto bpm: 16396 Inrichting: lijkwagen Eerste kleur: ZWART Tweede kleur: Niet geregistreerd Aantal cilinders: 8 Cilinderinhoud: 4601 Massa ledig voertuig: 2240 Toegestane maximum massa voertuig: 3220 Massa rijklaar: 2340 Wam verzekerd: Nee Aantal deuren: 5 Aantal wielen: 4 Europese voertuigcategorie: M1 Plaats chassisnummer: tegen r. balk 025 cm v. vooras Technische max massa voertuig: 3220 Vermogen massarijklaar: 0.07 Wielbasis: 377 Export indicator: Ja Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Jaar laatste registratie tellerstand: 2023 Tellerstandoordeel: Geen oordeel Code toelichting tellerstandoordeel: 05 Tenaamstellen mogelijk: Nee
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
91‑XVX‑8
| RB‑RR‑93
| 20‑SL‑PZ
| 36‑VH‑FB
| TF‑NH‑51
| 17‑LJT‑4
| TB‑PL‑81
| 21‑XZ‑NV
| 68‑CD‑HD
| GR‑665‑P
| ST‑DJ‑45
| TX‑BP‑91
| 41‑SRZ‑2
| 68‑SN‑SZ
| TB‑25‑05
| DE‑79‑27
| 88‑FR‑VB
| SZ‑02‑44
| 92‑HKK‑3
| VZ‑FS‑89
| 10‑DF‑FF
| 78‑LGN‑1
| GS‑BZ‑76
| 43‑PB‑ZH
| WG‑PT‑87
| 45‑NSV‑2
| 45‑KGP‑5
| SX‑XL‑76
| 66‑HHF‑9
| 93‑PNF‑8
| 54‑JP‑ZD
| 85‑HJX‑5
| 6‑SXK‑69
| FS‑40‑TX
| MF‑45‑JJ
| 06‑SX‑HG
| AB‑20‑39
| 36‑RTG‑7
| 68‑RD‑XK
| 64‑HZ‑LN
| 84‑PT‑XN
| 556‑ATE
| 94‑PD‑SJ
| 09‑JFK‑2
| 37‑LD‑DN
| WJ‑RL‑55
| DT‑895‑F
| BN‑BZ‑70
| 31‑ZKG‑5
| 13‑ZS‑FF
| 05‑GJB‑3
| PN‑GR‑57
|