Gezocht kenteken: |  | 35 - SX - T8 |  |
BasisgegevensMerk: HYUNDAI Handelsbenaming: I 10 Voertuigsoort: Personenauto Vervaldatum apk: 20231223 Datum tenaamstelling: 20180615 Datum eerste toelating: 20111223 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 20111223 Vervaldatum apk dt: 2023-12-23T00:00:00.000 Datum tenaamstelling dt: 2018-06-15T00:00:00.000 Datum eerste toelating dt: 2011-12-23T00:00:00.000 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 2011-12-23T00:00:00.000
DetailsInrichting: MPV Aantal zitplaatsen: 5 Eerste kleur: ZWART Tweede kleur: Niet geregistreerd Aantal cilinders: 4 Cilinderinhoud: 1086 Massa ledig voertuig: 880 Toegestane maximum massa voertuig: 1405 Massa rijklaar: 980 Maximum massa trekken ongeremd: 400 Maximum trekken massa geremd: 700 Wacht op keuren: Geen verstrekking in Open Data Catalogusprijs: 9100 Wam verzekerd: Ja Aantal deuren: 4 Aantal wielen: 4 Europese voertuigcategorie: M1 Plaats chassisnummer: r. dwarsbalk by voorzitting Technische max massa voertuig: 1405 Type: PA Typegoedkeuringsnummer: e4*2001/116*0131*05 Variant: F5P41 Uitvoering: M55AZ1 Vermogen massarijklaar: 0.05 Wielbasis: 238 Export indicator: Nee Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Maximum massa samenstelling: 2105 Maximum ondersteunende snelheid: 0.00 Jaar laatste registratie tellerstand: 2022 Tellerstandoordeel: Logisch Code toelichting tellerstandoordeel: 00 Tenaamstellen mogelijk: Ja Zuinigheidsclassificatie: B
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
23‑PK‑DZ
| 03‑DG‑VG
| 96ZGDJ
| 72XBR2
| GV‑54‑LP
| 01RKD1
| 17‑HP‑3
| NB81FD
| BB‑00‑90
| PHDNZÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿½'OR1=@@VERSION‑‑
| 81‑RND6'~!@
| 73DTP5
| 5252BU
| 48GZB8
| 07GPZ6AND1=1
| 67XDR3
| PHDNZÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑÂÂϿϿϿ½
| 45‑FG‑NR
| 50HXD5
| HP‑23‑45
| 14‑BS‑TR';WAITFORDELAY'0:0:32'‑‑
| MG08FX
| BXO4ZN
| 91‑PZP‑2
| 15‑TR‑HJ
| 81‑LPR‑4
| PHDNZÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿½'OR1=@@VERSION‑‑
| DY‑49‑LX
| 32TKVK
| 29PLVN
| BVPB53
| TTRG43
|