Gezocht kenteken: |  | 84 - KX - K5 |  |
BasisgegevensMerk: FIAT Handelsbenaming: FIAT BRAVO Voertuigsoort: Personenauto Vervaldatum apk: 20231217 Datum tenaamstelling: 20120417 Datum eerste toelating: 20100226 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 20100226 Vervaldatum apk dt: 2023-12-17T00:00:00.000 Datum tenaamstelling dt: 2012-04-17T00:00:00.000 Datum eerste toelating dt: 2010-02-26T00:00:00.000 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 2010-02-26T00:00:00.000
DetailsBruto bpm: 4244 Inrichting: MPV Aantal zitplaatsen: 5 Eerste kleur: BEIGE Tweede kleur: Niet geregistreerd Aantal cilinders: 4 Cilinderinhoud: 1368 Massa ledig voertuig: 1235 Toegestane maximum massa voertuig: 1770 Massa rijklaar: 1335 Maximum massa trekken ongeremd: 500 Maximum trekken massa geremd: 1300 Wacht op keuren: Geen verstrekking in Open Data Catalogusprijs: 22550 Wam verzekerd: Ja Aantal deuren: 4 Aantal wielen: 4 Lengte: 434 Europese voertuigcategorie: M1 Plaats chassisnummer: r. op bodemplaat by r. voorzitting Technische max massa voertuig: 1770 Type: 198 Typegoedkeuringsnummer: e3*2001/116*0248*16 Variant: AXG1B Uitvoering: 06E Vermogen massarijklaar: 0.07 Wielbasis: 260 Export indicator: Nee Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Maximum massa samenstelling: 3070 Jaar laatste registratie tellerstand: 2022 Tellerstandoordeel: Logisch Code toelichting tellerstandoordeel: 00 Tenaamstellen mogelijk: Ja Zuinigheidsclassificatie: B
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
ZB‑JS‑15
| 25‑HP‑XV
| 74‑XG‑FV
| 11VDXS
| 6901MB
| TD‑VG‑22
| PHDNZÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿½'OR1=@@VERSION‑‑'A=0
| 36‑JPR‑5
| 30LRKK
| VX‑JF‑17
| 15XGHZAND1>1
| 17‑SN‑ZK;SELECTDBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(77)||CHR(84)||CHR(110)||CHR(100),32)FROMDUAL‑‑
| 02SJVJ
| 19‑JRL‑8
| YX‑49‑HT
| PHDNZϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿϿ½'OR1=@@VERSION‑‑'[0]
| 35XTFT
| LV‑68‑VL
| PHDNZÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿½'OR1=@@VERSION‑‑
| PHDNZÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿½'OR1=@@VERSION‑‑
| 7940JM
| 79‑XX‑SF
| 73NGJ1
| V374ND
| PHDNZÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿ÃƑ¿½'OR1=@@VERSION‑‑'A=0
| 10PVFP
| 03NRX7
| 39‑RL‑TD
| XX‑RR‑02
| SF5088
| PJ‑LZ‑77
| JD24XR
|