Merk: DAF Handelsbenaming: SB-1600 DT-605 Voertuigsoort: Bus Datum tenaamstelling: 2008-04-23 Datum eerste toelating: 1973-05-22 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 2008-04-23 Datum tenaamstelling dt: 2008-04-23 Datum eerste toelating dt: 1973-05-22 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 2008-04-23
Inrichting: bus Aantal zitplaatsen: 45 Eerste kleur: N.v.t. Tweede kleur: N.v.t. Aantal cilinders: 6 Cilinderinhoud: 6017 Massa ledig voertuig: 8810 Toegestane maximum massa voertuig: 13000 Massa rijklaar: 8910 Wam verzekerd: Ja Laadvermogen: 4190 Aantal wielen: 4 Lengte: 1130 Breedte: 245 Europese voertuigcategorie: M3 Plaats chassisnummer: r. balk Technische max massa voertuig: 13000 Vermogen massarijklaar: 0.01 Wielbasis: 605 Export indicator: Nee Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Tellerstandoordeel: Niet geregistreerd Code toelichting tellerstandoordeel: NG Tenaamstellen mogelijk: Ja
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
ST‑DJ‑45
| SV‑95‑HR
| SZ‑JD‑60
| TF‑39‑RN
| TL‑11‑12
| TL‑ZG‑45
| TR‑JD‑65
| TS‑RJ‑35
| UB‑34‑34
| VB‑96‑95
| 04‑SJ‑FK
| VG‑24‑SV
| VJ‑87‑PV
| 00‑RH‑50
| VT‑GL‑29
| WL‑72‑HZ
| WN‑FD‑29
| XF‑BJ‑91
| XH‑XZ‑45
| XJ‑ZL‑77
| XL‑70‑GL
| XN‑LP‑94
| 95‑XN‑TJ
| XR‑37‑52
| XS‑15‑KN
| XT‑VL‑68
| 44‑VXZ‑1
| XX‑746‑Z
| MJ‑01‑HN
| XX‑VL‑72
| Y‑23‑HK‑2
| YSM‑729
| ZH‑VP‑32
| ZH‑XF‑74
| ZJ‑JJ‑20
| ZT‑56‑56
| ZV‑69‑54
| 71‑SR‑NF
| HG‑HS‑76
| 13‑ZSK‑2
| SX‑VB‑95
| 17‑19‑TB
| 21‑GKD‑5
| 53‑RN‑KN
| 14‑PDR‑6
| 12‑TK‑SH
| TS‑ZV‑14
| NH‑ZB‑44
| 16‑RRP‑2
| DS‑70‑49
| VN‑14‑BZ
| 66‑DS‑GB
|