Merk: MERCEDES-BENZ Handelsbenaming: 200T-I ECE Voertuigsoort: Bedrijfsauto Datum eerste toelating: 1987-03-05 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 1987-03-05 Datum eerste toelating dt: 1987-03-05 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 1987-03-05
Inrichting: gesloten opbouw Eerste kleur: N.v.t. Tweede kleur: N.v.t. Aantal cilinders: 4 Cilinderinhoud: 1997 Massa ledig voertuig: 1380 Toegestane maximum massa voertuig: 1880 Massa rijklaar: 1480 Maximum massa trekken ongeremd: 690 Maximum trekken massa geremd: 1500 Wam verzekerd: Nee Laadvermogen: 500 Aanhangwagen autonoom geremd: 1500 Aanhangwagen middenas geremd: 1500 Aantal wielen: 4 Breedte: 174 Europese voertuigcategorie: N1 Plaats chassisnummer: r. tegen schutbord in motorruimte Technische max massa voertuig: 1880 Vermogen massarijklaar: 0.05 Wielbasis: 280 Export indicator: Ja Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Maximum massa samenstelling: 3380 Jaar laatste registratie tellerstand: 2020 Tellerstandoordeel: Geen oordeel Code toelichting tellerstandoordeel: 07 Tenaamstellen mogelijk: Nee
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
62‑LDF‑8
| 16‑TNS‑3
| JP‑57‑39
| 92‑NSF‑3
| XB‑HJ‑01
| 71‑NN‑ZG
| WF‑01‑TZ
| 88‑GF‑DT
| 54‑NB‑77
| 02‑ZS‑KT
| 47‑HK‑PP
| 18‑GG‑TD
| VJ‑GD‑12
| 18‑GG‑TD
| 40‑RH‑DF
| 531‑ST‑6
| 111‑PP‑9
| BV‑DS‑96
| 26‑SZ‑GS
| 68‑RZV‑4
| 78‑JXS‑4
| 38‑SZJ‑9
| 06‑RF‑SB
| 86‑PTS‑3
| 91‑HJ‑JD
| 2‑RNR‑93
| 39‑SB‑VF
| 23‑NJK‑3
| 31‑NNF‑6
| 70‑GXN‑7
| BJ‑TN‑82
| 85‑GJ‑BN
| 41‑XK‑RL
| ZR‑58‑BP
| 61‑GDS‑3
| 97‑98‑BZ
| 27‑BL‑RS
| DH‑76‑81
| 54‑JHX‑4
| 03‑06‑NE
| 54‑JNL‑7
| JP‑57‑39
| WZ‑BN‑61
| 4‑VFG‑05
| JT‑79‑RD
| 18‑HRV‑3
| UB‑85‑88
| 83‑RP‑13
| 88‑GF‑DT
| ZR‑58‑BP
| 40‑RH‑DF
| 95‑FK‑NZ
|