Merk: MORRIS Handelsbenaming: MINOR 1000 Voertuigsoort: Personenauto Datum tenaamstelling: 2023-10-06 Datum eerste toelating: 1966-09-12 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 1995-07-06 Datum tenaamstelling dt: 2023-10-06 Datum eerste toelating dt: 1966-09-12 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 1995-07-06
Inrichting: sedan Aantal zitplaatsen: 4 Eerste kleur: GRIJS Tweede kleur: Niet geregistreerd Aantal cilinders: 4 Cilinderinhoud: 1098 Massa ledig voertuig: 780 Massa rijklaar: 880 Wam verzekerd: Nee Aantal deuren: 4 Aantal wielen: 4 Europese voertuigcategorie: M1 Plaats chassisnummer: r. op randprofiel onder motorkap Vermogen massarijklaar: 0.04 Wielbasis: 220 Export indicator: Nee Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Jaar laatste registratie tellerstand: 2014 Tellerstandoordeel: Onlogisch Code toelichting tellerstandoordeel: 04 Tenaamstellen mogelijk: Ja
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
83‑VT‑FN
| 91‑SLJ‑6
| ZD‑ZD‑08
| 77‑JKF‑4
| ZD‑XD‑44
| ZD‑275‑F
| RF‑ZZ‑89
| 84‑BG‑LT
| 42‑LXT‑9
| TH‑ZP‑14
| 04‑JXB‑6
| BN‑02‑HS
| DB‑11‑04
| 15‑XBV‑1
| JB‑250‑P
| 6‑KBX‑71
| LG‑34‑NJ
| 82‑SZ‑RV
| 10‑VNZ‑4
| 14‑RXX‑9
| ZS‑61‑65
| 35‑NH‑RP
| 62‑RX‑DD
| 99‑HDG‑7
| 49‑HBJ‑6
| 34‑PT‑SH
| USC‑129
| 02‑LT‑TK
| NZ‑ZG‑91
| DJ‑297‑B
| 28‑XZ‑ZV
| PA‑91‑68
| 71‑GL‑LX
| NH‑DJ‑57
| 94‑RZ‑PR
| 26‑RF‑LR
| DJ‑19‑DX
| 27‑SRL‑7
| TF‑FB‑51
| NF‑TF‑50
| ME‑66‑74
| VL‑67‑DS
| 65‑VGZ‑4
| PB‑58‑60
| JL‑ZR‑11
| 38‑YD‑01
| 12‑FLK‑7
| 23‑NR‑PK
| GX‑74‑98
| 35‑JB‑NV
| 23‑FT‑FS
| 23‑NN‑FB
|