Merk: HONDA Handelsbenaming: CBR1100XX Voertuigsoort: Motorfiets Datum tenaamstelling: 2004-02-17 Datum eerste toelating: 1997-06-09 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 1997-06-09 Datum tenaamstelling dt: 2004-02-17 Datum eerste toelating dt: 1997-06-09 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 1997-06-09
Bruto bpm: 1779 Inrichting: Niet geregistreerd Eerste kleur: N.v.t. Tweede kleur: N.v.t. Aantal cilinders: 4 Cilinderinhoud: 1137 Massa ledig voertuig: 233 Massa rijklaar: 240 Wam verzekerd: Ja Aantal wielen: 2 Europese voertuigcategorie: L3 Europese voertuigcategorie toevoeging: e Europese uitvoeringcategorie toevoeging: e Plaats chassisnummer: r. tegen balhoofd Vermogen massarijklaar: 0.50 Wielbasis: 149 Export indicator: Nee Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Jaar laatste registratie tellerstand: 1997 Tellerstandoordeel: Niet geregistreerd Code toelichting tellerstandoordeel: NG Tenaamstellen mogelijk: Ja
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
FD‑072‑G
| JG‑SP‑48
| 93‑DX‑NX
| HD‑SZ‑36
| 69‑GB‑DT
| 97‑SBX‑4
| ZV‑16‑58
| 11‑BT‑LZ
| SF‑50‑88
| 91‑DJ‑ZL
| AM‑02‑43
| UA‑64‑74
| 81‑PSG‑8
| 30‑JLP‑8
| VS‑63‑HD
| 69‑68‑JL
| 45‑JBL‑3
| 80‑LN‑SG
| 87‑LG‑FP
| 03‑UB‑31
| XL‑XV‑17
| 65‑NTP‑2
| 09‑SB‑93
| 5‑VVJ‑52
| FS‑ZP‑49
| 53‑HFJ‑1
| 30‑ZP‑BX
| GD‑HJ‑97
| 38‑PG‑33
| BD‑XG‑23
| 07‑RD‑FP
| MT‑98‑TK
| 25‑DT‑HS
| 77‑VJ‑HK
| 69‑RH‑RN
| 69‑RNG‑1
| AM‑40‑31
| 40‑BV‑HJ
| 88‑FX‑TD
| 53‑ZDR‑9
| AM‑87‑71
| 65‑VL‑GK
| 13‑PX‑TZ
| 66‑LXX‑5
| BZ‑02‑BF
| HZ‑PP‑31
| V‑358‑ZN
| 37‑BN‑HL
| MD‑PL‑96
| 80‑MB‑BN
| 92‑XB‑TG
| BR‑61‑FG
|